October 29, 2009

UPSIkini ucap Selamat Menghadapi Peperiksaan

Warga kerja UPSIkini mengucapkan Selamat Menghadapi Peperiksaan Akhir Semester kepada seluruh mahasiswa UPSI yang sudah pun bermula beberapa hari lalu.

Untuk itu pihak UPSIkini juga memohon maaf atas kelewatan ucapan dan penangguhan operasi penyiaran berita dan laporan sebelum ini.

Walau bagaimanapun, pihak UPSIkini sedang berusaha untuk menstruktur semula tugas semua editor bagi membolehkan laporan terkini dapat disiarkan seperti biasa terutamanya dalam minggu peperiksaan.

Selamat Menghadapi Peperiksaan.

Teruskan bersama UPSIkini.

9 comments:

Anonymous said...

MR TELLER...CUBA U TUNJUKKAN WAJAH U...NAK TAU SGT SIAPA DISEBALIK UPSI KINI...KALO PIHAK UPSI KINI MERASAKAN ANDA DI PIHAK YANG BENAR, TONJOLKAHLAH DIRI..BUKAN UNTUK BERMEGAH, TETAPI UNTUK PENGETAHUAN DAN PENERIMAAN ORANG LAIN...KALAU PIHAK UPSI KINI BERANI, TUNJUKKANLAH WARGA KERJA UPSI KINI.TUNJUKKAN SIDANG EDITOR UPSI KINI..TAPI PIHAK UPSI KINI SEBENARNYA YANG MELETAKKAN BLOG INI SEBAGAI BLOG HARAM...CUBA OPEN SIKIT...TERANGKAN LATARBELAKANG, ORGANISASI, PENGURUSAN TERTINGGI, PROSPEKS DAN SEBAGAINYA..KENA ADA LA PIAGAM PELANGGAN..BETUL TAK?TAPI MR TELLER MCM TAKUT2 JER..TAKUT TAK DPT POSTING KE?TAPI MANA LA KITA TAU KAN, NTAH2 MR TELLER ORANG LUAR@STAF@PENSYARAH.THAT WHY LA NAK TAU...BERANI KERANA BENAR!! CUCUK BELAKANG YANG XBETUL NI...SEKIAN, TERIMA KASIH

Sharifah Hassan said...

Salam,

Buat mereka yang baru atau bakal grad...ingin mengetahui kehidupan di universiti di US, semua ditanggung percuma, sila layari

http://www.macee.org.my/05_14_content.html

Anda bakal menimba pengalaman yang cukup menarik...

atanjamilselamat said...

Jelas kekecohan tentang posting hanyalah kabar angin yang disebarkan oleh pihak tertentu.

Ini adalah kerana minggu lepas - pelajar UPSI graduate 2009 telah pun mendapat posting mereka masing2.

Kepada mereka .. be the best ... keep up the good name of UPSI.

ijal said...

selamat menduduki exam semua

Anonymous said...

isu posting tu..berkenaan budak yg baru abis pratikal baru2 ni dan ke bawah.. budak atas tak kena.. kalau ko p tanya bebudak universiti lain pn yang ada kos pendidikan.. isu posting ni memang isu besar. isu umum..budak yang bukan kos pendidikan pn tau isu nie. dan satu lagi..memang ada pihak kpm bgtau.. posting akan di lewatkan ..dan akan d tawarkan tempat pada jika ada kekosangan.. sekian harap maklum..

Anonymous said...

Daripada Dpli

Selamat menghadapi peperiksaaan, Do the best...........

Anonymous said...

wish ui all luck

Anonymous said...

knp komen sy tak approve?

Anonymous said...

PENDRIVE MPP BAGI CAM CELAKA..X BOLEH GUNA... X DE " K U A L I T I"..ADAKAH MPP KUALITI CAM PENDRIVE NIE??
TAPI AKU X SALAHKAN MPP..SYARIKAT NIE YANG X BAGUS..MPP UPSI MANTAP, TEGUH, ADA KUALITI, X DE CERAI2..HAHA..
-khar lama-