October 21, 2009

Transkrip peperiksaan pelajar semester 8 boleh diambil pada Disember

Tanjong Malim, 21 Okt – Semua pelajar semester 8 yang telah menjalani praktikal boleh mengambil transkrip keputusan peperiksaan masing-masing pada awal Disember ini, dua minggu selepas mesyuarat senat bersidang pada 17 November ini.

Perkara tersebut disampaikan Exco Kebajikan & Kemasyarakatan Majlis Perwakilan Pelajar (MPP), Mohd Zulhelmi Mohd Noor (gambar) selepas mendapatkan maklumat tersebut di Bahagian Akademik UPSI pagi tadi.

Katanya, transkrip tersebut hanya boleh diambil oleh pelajar terlibat dua minggu selepas mesyuarat senat bersidang dan tidak boleh diwakilkan oleh mana-mana pihak.

Berkenaan prosedur, pihak akademik akan memaklumkannya melalui ruangan pengumuman di MyUPSI Protal.

10 comments:

Anonymous said...

bila result nk diupload di mysis?

Anonymous said...

result dpli skali ke...

Anonymous said...

komen2 sekarang; pengurusan Upsi yang paling lambat di antara semua universiti. apa kepentingan sem 8 praktikal awal andai result yang dh lama di hantar oleh semua lectrr kpd akademik bulan 12 baru nak di keluarkan? lain persoalan, pengesahan senat yang penting untuk isi borang GSST bila pula akan keluar? dan kenapa pula bila telefon akademik, pelajar dijanjikan 17hb result akan keluar tp akibatnya tidak? suara pelajar tidak penting, kebajikan pelajar tidak diutamakan. KPM tidak akan menunggu graduan upsi sahaja..

Anonymous said...

dpli ni nyebuk jerla....

Anonymous said...

mcm ne ngan RESULTS dak DPLI eks..xkan abis exam nie x kuar2 lagi results..cuti seminggu sempat ke LECT nk semak paper dak DPLI..

2,3 kucing berlari,
mana sama c kucing belang,
payah bebenor da nak lari,
kang lari KPM tuntut hutang...hehe

Anonymous said...

apesal kate DPLI nyibuk.. saje nak cari gaduh ke?

Other Malaysian said...

haha.
DPLI LOOSER ;p

Anonymous said...

haha.
DPLI LOOSER ;p

October 22, 2009 9:50 AM
____________________________________

DPLI always be a winner... ISMP looser... posting tah dapat ke tak nak kate orang lain looser.... you always a looser...

Anonymous said...

nak tanya bila dapat isi borang posting untuk pelajar yang dapat kelulusan senat pada november 2009 dan akan konvokesyen mac 2010

Anonymous said...

jgn dilayan sape2 yg cr gsduh kst sini..
ysng baik ambil sbg teladan..
yang buruk jadi sempadan..