July 22, 2009

MPP Pro Kebajikan turun padang, sedia dengar masalah mahasiswa

Tanjong Malim, 22 Julai – Wakil ahli Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Pro Kebajikan bersedia untuk turun padang bagi mendengar masalah mahasiswa secara lebih dekat dengan menganjurkan program berkala “Hari Bersama Mahasiswa” yang bermula hari ini.

Program anjuran Biro Kebajikan dan Kemsyarakatan itu mengambil langkah ke depan untuk cuba menyelesaikan masalah mahasiswa dengan kerjasama beberapa biro lain seiring dengan objektif program untuk menjaga kebajikan mahasiswa.

Antara biro yang turut serta dalam program ini adalah Biro Latihan & Pembangunan Sahsiah, Biro Akademik & Kerjaya, Biro Kesenian & Kebudayaan, dan Biro Perpaduan & Integrasi.

Program tersebut yang dijadual dibuat pada setiap hari Rabu bertempat di Kaunter Bitara Siswa, Bangunan Bitarasiswa, akan memberi ruang kepada mahasiswa untuk membuat sebarang aduan dan cadangan yang menjurus kepada kebajikan mahasiswa.

Dengan tema “Mahasiswa Kebajikan, Bersuaralah Bersama Kami” program tersebut akan mula diadakan secara rasmi pada hari ini jam 11.00 pagi hingga 2.00 petang di Kaunter Bitara Siswa.

No comments: