September 8, 2009

Kes Audi : Pro Kebajikan dedah bukti baru esok, 09-09-09

Tanjong Malim, 8 September – Pro Kebajikan yang mendakwa mempunyai bukti baru berkenaan kes Auditorium Utama digunakan parti Barisan Nasional (BN) untuk program parti mereka menetapkan esok, 9 September 2009 untuk mendedahkan bukti baru tersebut.

Perkara tersebut dimaklumkan Ketua Penerangan Pro Kebajikan kepada UPSIkini tengah hari tadi.

Walau bagaimanapun katanya, pendedahan bersama penyokong dan pimpinan Pro Kebajikan akan dibuat malam ini di sebuah kediaman di sini selepas mesyuarat bulanan Majlis Tertinggi Pro Kebajikan dan hanya akan diserahkan kepada media esok.

Dalam pada itu, wakil Alumni Mahasiswa Islam (AMI) UPSI juga dilaporkan akan hadir bagi membincangkan hasrat mereka mangambil alih kes tersebut daripada Pro Kebajikan.

Pendedahan tersebut diramal ramai pemerhati bakal menimbulkan satu lagi tekanan kepada pihak yang berkaitan dalam usaha membongkar segala perkara-perkara di luar pengetahuan warga UPSI di sini.

Pro Kebajikan sebelum ini menetapkan 4 September untuk membuat pendedahan tersebut namun terpaksa ditunda kerana sebahagian besar pimpinan Pro Kebajikan mempunyai komitmen lain pada tarikh tersebut.

No comments: