January 29, 2010

Keputusan Pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar 2010

Berikut merupakan keputusan Pemilihan MPP bagi semua kerusi yang dipertandingkan (tidak termasuk yang menang tanpa bertanding dari FSS, FTMK dan FSKPM).



7 comments:

ukashah said...

PERJUANGAN TUK MAHASISWA BARU SAHAJA BERMULA..SEMUA YB YANG MENAG, TAHNIAH N TAKZIAH..

Anonymous said...

aku nak tgk perubahan apa yg u all nak buat kali.. almaklumla.. dah byk kali Mpp bertukar tgn.. hasilnya tetap sama.. cakap jer lebih.. dan untuk makluman semua, yg terlebih sgt bercakap sgt selalunya end up merapu jer lebih.. apa yg diorg tahu mencari salah.. kalau boleh cari salah itu dah kira berjaya dah kan.. apa pun.. gud luck guys..

andalusia said...

mana pernah bertukar tangan lagi..masih aspirasi yang pegang..tahun lepas sama..tahun ni pon sama..

Anonymous said...

Tahniah kepada calon mahasiswa pendidik. Anda sangat membanggakan UPSI. Ayuh, bukan nama yg kita cari, demi perjuangan memperkasakan UPSI anda perlu tabah dan bersemangat waja. Butalah mata bila di puji dan diuji. Tahniah, semoga anda tetap memperkasa UPSI. Salam perjuangan.

Anonymous said...

ala sapa menang pn tetap sama ckp xsrupa bikin..jnji lbh habuk pn tarak..dua2 sama ja

Pudin Banjawa (Mohd Afiffuddin) said...

PRK upsi? hmmmm.... xde makne.... bahang PRK pon x terase... calon pon x kenal... sape2 pon yg naik gerenti xde ape2 prubahan... umpama kentut.... baunye sekejap je... pastu ilang.... hahhahahaha aku undi ari tu pon tutup mate je sbb x kenal calonnye.... lgpon ade prubahan ke kalu diorang menang pon... sah2 akan jadik "tahik" n "kuli" HEP je... hhahahaha PRK Upsi adalah antara PRK yg paling lawak sbb hampir tiap2 musim nk undi musti ade yg ugut pasal posting... cam sial je... hahhahaha anyway tahniah le pada yg menang

Anonymous said...

mana fst wei..
korang ttinggal ka??
huhuhu..
apala korg ni..
bg berita x lengkap...