September 24, 2012

'Raja Dangdut' guna jentera UMNO dalam PRK UPSI


Tanjong Malim, 21 Sept – Dato’ Paduka Dr Junaidi Abu Bakar , TNCHEP UPSI yang juga terkenal dengan panggilan DDj dikatakan menggunakan khidmat pemuda UMNO sebagai jentera Pro-Aspirasi dalam pilihanraya kali ini.

DDj yang kali pertama beraksi sebagai peneraju di UPSI akan menggunakan segala kuasa yang ada padanya untuk memastikan calon Aspirasi menyapu bersih kerusi MPP akan datang.

DDJ bersama jentera Aspirasi dan
Ketua Wanita UMNO dalam satu
program khas
DDj juga sanggup menggunakan taktir kotor sehingga sanggup mengeluarkan perkataan ‘semua halal untuk kemenangan’. Sikap DDj yang terlalu angkuh akan dibayar dengan sokongan dan undi mahasiswa dalam PRK nanti.

Rekod DDj yang rapat dengan pemimpin UMNO yang korup harus dijadikan sandaran perilakunya. Tambah pula gambar ‘jogetnya’ juga pernah didedahkan sebelum ini yang menyebabkan warga staff UPSI huru-hara.

Mahasiswa harus bijak menilai pemimpin yang akan mereka ikuti kerana setiap undi adalah saham kita. Kumpulan Aspirasi @ We Love UPSI adalah naungan DDj yang harus disingkirkan dalam PRK kali ini. Teruskan Perjuangan Mahasiswa.

No comments: