October 27, 2010

Takziah buat Prof. Shah- Pro Kebajikan

Tanjong Malim, 27 Okt- Pro kebajikan hari ini merakamkan ucapan takziah kepada Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar dan Alumni (TNC HEPA), Prof. Dr. Shaharuddin Bin Abd Aziz atas pemergian ayahanda tercinta beliau jam 10 malam tadi.

Menurut wakil Pro Kebajikan yang dihubungi berkata, beliau mewakili semua mahasiswa mengucapkan takziah dan semoga roh ayahanda kepada TNC HEPA di rahmati oleh Allah s.w.t.

“Saya mewakili semua mahasiswa UPSI ingin mengucapkan takziah kepada Prof Shah atas ayahanda beliau yang telah kembali ke rahmatullah jam 10 malam tadi. Kami dari pro kebajikan mendoakan semoga roh arwah ditempatkan di kalangan orang beriman.

Dalam pada itu, wakil terbabit turut memberikan peringatan kepada seluruh warga UPSI agar sentiasa menjadi hamba yang terbaik dan dicintai oleh Allah s.w.t.

“Sesungguhnya yang pergi tetap pergi. Kita yang masih hidup hanya akan menunggu janji yang telah Allah katakan dalam Al-Quran melalui Rasulullah. Kita sebagai hamba, perlu bersedia sebelum dipanggil oleh Allah untuk menghadapnya. InsyaAllah, masa kita akan tiba namun bagaimana keadaan kita kembali, itu lah yang perlu kita mulakan dari sekarang,”tambahnya.

Al-Fatihah.

No comments: