November 7, 2010

Ketua Pro-Kebajikan dapat penempatan

Tanjong Malim, 7 November– Ketua Pro Kebajikan, Akmal b. Madzir (gambar) merangkap Koordinator MPP Pro Kebajikan dan juga Exco Latihan & Pembangunan Sahsiah MPPUPSI bagi sesi 2009/2010 hari ini telah menyatakan rasa syukur kerana telah mendapat penempatan selepas berjaya menamatkan pengajian dan bergraduat pada Oktober lalu.

Beliau yang memaklumkan perkara tersebut kepada UPSIkini melahirkan rasa syukur dan gembira dengan khabar tersebut dan berharap semua ahli Pro Kebajikan dan pendokong mahasiswa agar jangan takut untuk terus memberi sumbangan dan bakti kepada perjuangan mahasiswa di kampus walau pun dilabel dengan bermacam-macam kata.

“Saya benar-benar bersyukur dan rasa gembira dengan perkhabaran tersebut dan ini menunjukkan bahawa kebergantungan kita kepada Allah, Allah yang memberi rezeki pada kita di samping usaha dan doa yang dipanjatkan dimakbulkan-Nya”,ulasnya.

Katanya "Alhamdulillah, saya mengharapkan agar semua yang berjaya dapat gunakan peluang penempatan ini untuk menjadi pendidik yang terbaik,buktikan bahawa graduan Upsi adalah antara pendidik yang terbaik, murid-murid adalah amanah, jaga amanah dengan baik". Tambahnya lagi, " tidak lupa juga, saya mengucapkan terima kasih kepada KPM dan Upsi atas segala peluang yang diberikan", ujarnya.

Dalam pada itu katanya, beliau juga mengucapkan tahniah kepada rakan-rakan MPP Pro Kebajikan yang turut berjaya mendapat penempatan dan tidak lupa ucapan tahniah kepada semua yang berjaya.

4 comments:

Hakim Az said...

tahniah akmal :)

Anonymous said...

posting kt sarawak ke?

Anonymous said...

posting kt mane?

AFITI said...

ni dia ada ni..haahA..duk syok keja..